Koliko časa vam pokradejo neplačniki? | Prva kreditna zavarovalnica

Koliko časa vam pokradejo neplačniki?

Čeprav je dan vedno dolg štiriindvajset ur, se vsakemu podjetniku pogosto zdi prekratek. Na vsakem koraku nam ponujajo tehnike za učinkovito organizacijo časa in dela, a še vedno se zdi, da nam ure primanjkujejo – in to ne samo vodstvu podjetja, temveč vsem, ki so vključeni v procese in načrtovanje poslovanja. Največ efektivnega delovnega časa zahteva administrativni del, vključno z vso potrebno birokracijo, da podjetje sploh deluje skladno z zakoni in ohranja stabilen denarni tok. Ta je v času izjemne plačilne nediscipline še najbolj ogrožen. In kdaj si bomo lahko vzeli čas za strateške načrte, optimizacijo procesov, pripravo konkurenčne ponudbe in obisk potencialnih strank?

Preobremenjen kader je neizkoriščen potencial

Če večino pisarniškega časa porabimo za pregledovanje dospelih plačil, opominjanje kupcev, izterjavo dolžnikov, pregledovanje dokumentacije za različne posle in podobno, nam ostane premalo ur, da bi se fokusirano posvetili glavni dejavnosti podjetja. Najpogostejša situacija v malih in srednjih podjetjih: preobremenjen direktor in preobremenjeni zaposleni, ki ne zmorejo dohajati hitrega tempa produktivnejše konkurence. To sicer ne pomeni, da so manj sposobni ali zagnani, temveč da se preprosto ne morejo osredotočiti na tisto, kar najbolje znajo.

Če izgubite nadzor nad neplačniki in denarnim tokom, vam grozi stečaj

Rezultati ankete ameriškega združenja The Alternative Board kažejo, da podjetniki v povprečju porabijo 70 % časa za dnevne aktivnosti (kamor štejemo tudi administracijo), le 30 % časa pa lahko namenijo razvoju ponudbe in posla. Situacija v Sloveniji ni nič drugačna – v teh 30 % časa se mora strniti vse, kar je pomembno, da bo podjetje obstalo in bilo konkurenčno: iskanje novih poslov, strateško načrtovanje dolgoročnih sodelovanj in preverjanje ter opominjanje kupcev, ko ne poravnajo svojih obveznosti. Za ohranjanje primernega denarnega toka je še posebej pomembna izterjava dolgov in sprotno preverjanje kupcev. Zakaj za tako ključni nalogi ostane le delček časa?

Strokovni kader, ki vas lahko razbremeni

Eno najpomembnejših področij poslovanja je upravljanje terjatev in ohranjanje denarnega toka, sploh takrat, ko terjatve predstavljajo velik del premoženja podjetja. Škoda je, da tarnamo in govorimo o plačilni nedisciplini, če lahko za velik del obvladovanja terjatev poskrbimo sami – skupaj z usposobljenim partnerjem, ki hitro prepozna potencialne nevarnosti.

Učinkovito upravljanje terjatev zahteva stalno spremljanje stanja obstoječih kupcev in preverjanje bonitetnih ocen potencialnih partnerjev. Navadno ni dovolj, da se kupčevo stanje ugotavlja samo na začetku poslovanja, saj se v poslovnem svetu venomer dogajajo nepredvidljive spremembe. Zato je stalni monitoring kupcev ključnega pomena, saj se le na ta način lahko ustrezno obvladuje tveganje neplačila.

Prve kreditna zavarovalnica zagotavlja strokovne svetovalce, ki so specializirani za to področje in lahko občutno razbremenijo administracijo podjetja. S sklenitvijo pogodbe za zavarovanje terjatev, ki krije škodo ob neplačilu kupcev, pridobite številne prednosti.

Ena najpomembnejših je gotovo strokovna asistenca: zavarovalnica preveri bonitetno oceno novih potencialnih strank, vas usmerja pri širjenju na nova tržišča in vam nudi strokovno pomoč pri izterjavi – še posebej takrat, ko gre za tuje trge s šibko pravno ureditvijo. Na ta način vam olajša pomembne poslovne odločitve in posredno pomaga do hitrejše gospodarske rasti.

Prava informacija je vredna več kot 100 novic

Prave informacije in koristni nasveti lahko pomembno vplivajo na razvoj vašega poslovanja. Bodite vedno na tekočem. Brezplačno se vpišite med prejemnike spletnih novic in prvi boste izvedeli o novostih, zanimivostih in o dogajanju na trgu.

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
CAPTCHA

To vprašanje je namenjeno preizkusu, ali ste uporabnik ali robot.

4 + 16 =
Rešite to enostavno matematično nalogo. Npr. za 1+3 vnesite 4.

Pogosta vprašanja

  • Kaj vključuje storitev zavarovanja terjatev?

    Storitev zavarovanja terjatev krije rizik neplačila kupcev, ki jim prodajate na odprt račun. Pri Prvi kreditni zavarujete terjatve, ki nastanejo pri prodaji blaga in storitev doma ali v tujini.

    Zavarovanje krije komercialne rizike, kot so prekomerna zamuda plačil in primeri insolventnosti (stečaj, prisilna poravnava), ter nekomercialne ali politične rizike.

    Zavarovanje terjatev vključuje ocenitev bonitete kupcev, oceni sledi odločitev o višini zavarovalnega kritja za posameznega kupca. Zavarovanje terjatev vključuje tudi upravljanje teh: stalno spremljanje kupca in prilagajanje ustrezne višine limita. V primeru nastanka zavarovalnega primera vam izplačamo zavarovalnino.

  • Zakaj zavarovati terjatve? Kaj pridobimo?
    • Varovanje pred finančno izgubo zaradi neplačila,
    • povečanje vaših prihodkov in dobičkonosnosti,
    • izboljšana kreditna sposobnost vašega podjetja in s tem
    • lažji dostop do financiranja.

    Banka namreč prepozna koristi zavarovanja podjetja:

    • zmanjšanje tveganja,
    • povečanje prihodkov in dobičkonosnosti,
    • zmanjšanje stroškov preverjanja kupcev,
    • zagotavljanje visokega nivoja upravljanja tveganj ter posledično
    • izboljšanje vaše bonitete.

    Zavarovanje terjatev vam omogoča varno prodajo na odprt račun (odloženo plačilo) brez dodatnih varščin, ki bi jih sicer morali zagotoviti vaši kupci. V sklopu zavarovanja terjatev vam nudimo tudi pomoč pri reševanju težav s prekomernimi zamudami plačil (opomini, način izterjave ipd.) ter strokovno asistenco (pravni nasveti, informacije o posebnostih poslovanja različnih sektorjev na različnih trgih ipd.).

Kontakt

Davčna ulica 1 (južni vhod)
1000 Ljubljana

To prevent automated spam submissions leave this field empty.