Maksimalno izkoristite nastop na sejmu s pravim načrtom | Prva kreditna zavarovalnica

Maksimalno izkoristite nastop na sejmu s pravim načrtom

Mednarodni sejmi so navdihujoča izkušnja, kjer se sklepajo nova poznanstva in tkejo poslovne vezi med potencialnimi partnerji. Pri organizaciji sejemskega nastopa se pokaže splošna organiziranost podjetja, zato je to tudi učinkovita preizkušnja, ki razkrije močnejše in šibkejše plati sodelovanja med sodelavci. Pri financiranju nastopov pomaga tudi država v okviru programa internacionalizacije, zato velja izkoristiti ponujene priložnosti in predstaviti svoje podjetje na relevantnem sejmu. Tistih nekaj dni v letu, ko imamo priložnost, da se celovito predstavimo potencialnim dobaviteljem, kupcem in partnerjem hkrati, pa moramo dati vse od sebe.

Ključna je dobra organizacija nastopa

Organizacija nastopa na sejmu ni enostavna, sploh če gre za velik dogodek, na katerem se pričakuje več tisoč ljudi na dan. Toda prav zato je odlična priložnost za preizkušnjo sodelovanja med oddelki v podjetju. Za celostno in angažirano predstavitev je pomembno, da marketinški, tržni in tehnični oddelki ekipno sodelujejo, izmenjujejo mnenja in ideje ter skupaj prispevajo k vsebini predstavitve. Za potencialne partnerje je pomembna celotna podoba podjetja, saj se lahko že na podlagi te odloči, ali je zaupanja vredno. Sama vizualna predstavitev in prijazen odnos pa ne pomenita veliko, če ne ponudimo konkretnih vsebin s specifikacijami izdelkov in njihovimi najpomembnejšimi lastnostmi.

Kaj želimo doseči na sejmu?

Čeprav je jasno, da smo na sejmu zato, da se predstavimo drugim, je bolje, da to vprašanje razumemo še globje. Zakaj se ga bomo sploh udeležili in kakšni so glavni cilji nastopa? Vsak sejem nam ponuja priložnost, da dosežemo na novo zastavljene cilje, na primer:

  • ocena trga in priložnosti za izdelke in storitve v ponudbi,
  • seznanitev s konkurenčnimi podjetji ali testiranje možnosti za uspeh novih izdelkov,
  • identificiranje novih potencialnih kupcev, agentov, distributerjev in partnerjev,
  • širjenje prepoznavnosti podjetja,
  • povečanje prepoznavnosti blagovne znamke,
  • dodatno izboljšanje obstoječih odnosov s partnerji, kupci in dobavitelji.

Če sestavimo seznam ciljev, ki jih želimo doseči, bomo laže sestavili celoten načrt organizacije nastopa, hkrati pa delovali v skladu z vizijo podjetja. Katere aktivnosti bodo potrebne, da dosežemo zadane cilje? In koliko smo pripravljeni odšteti za takšno predstavitev?

Predvidite vse stroške organizacije in nastopa

Investicija v sejemski nastop ni zanemarljiva, zato je ključno, da čim več stroškov predvidimo v finančni strukturi. Tako je jasno, kam gre denar, hkrati pa je podroben seznam že odlična osnova za seznam konkretnih nalog, ki jih bo prevzel posamezen oddelek. Postavke, s katerimi si lahko pomagate:

  • stroški sejemskega prostora, o katerih se dogovorite z organizatorjem,
  • stroški opreme prostora – najem pohištva in opreme za potrebe elektrike na prostoru,
  • marketinške aktivnosti pred sejmom – oglaševanje, raziskovanje trga, pozivanje partnerjev k obisku,
  • letalske vozovnice ali drugi potni stroški, nastanitev in drugi stroški obiska tuje države za celotno ekipo,
  • promocijski material – brezplačni vzorci, prevod in tisk brošur in predstavitvenih katalogov ter priprava ostalega promocijskega materiala,
  • morebitna animacija ali najem hostes,
  • morebitni tolmači,
  • dodatne aktivnosti, povezane s sejmom, kot so gala večerje in izleti.

Kdor prej pride, prej melje

Strokovnjaki za sejemske nastope poudarjajo, da je izbira prave lokacije prostora ključni del načrtovanja. Z odločitvijo ne odlašajte – naj vam organizator pripravi ponudbo in specifikacije za različne opcije takoj, ko je možno. Prosite za informacije o posebnostih razstavnega prostora, obiskanosti lokacije in o potencialnih sosedih. Vendar pričakujte, da vam za prvi nastop z enim samim razstavnim prostorom organizator ne bo ponudil najbolj dragocene lokacije.

Marketinške aktivnosti pred sejmom

Glavni namen predsejemskih aktivnosti je to, da potencialne in obstoječe partnerje ter kupce seznanimo s prisotnostjo na sejmu in si zagotovimo boljšo izpostavljenost. S strateškim načrtom promocije lahko laže načrtujemo, kako bomo pridobili prave stike. Strategija naj zajema cilje nastopa, ciljno skupino oz. seznam organizacij ali posameznikov, s katerimi želite navezati stik. Poleg tega razmišljajte še o sami implementaciji kampanj, obveščanju obstoječih partnerjev o prisotnosti na sejmu in zasnovi organizacije sestankov na in po sejmu. Preučite možnosti promocije v medijih in se oborožite z dodatno pomočjo strokovnjakov, če je potrebno. Dobro izpeljane kampanje namreč občutno vplivajo na uspešnost celotnega nastopa.

Prava informacija je vredna več kot 100 novic

Prave informacije in koristni nasveti lahko pomembno vplivajo na razvoj vašega poslovanja. Bodite vedno na tekočem. Brezplačno se vpišite med prejemnike spletnih novic in prvi boste izvedeli o novostih, zanimivostih in o dogajanju na trgu.

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
CAPTCHA

To vprašanje je namenjeno preizkusu, ali ste uporabnik ali robot.

1 + 3 =
Rešite to enostavno matematično nalogo. Npr. za 1+3 vnesite 4.

Pogosta vprašanja

  • Kaj vključuje storitev zavarovanja terjatev?

    Storitev zavarovanja terjatev krije rizik neplačila kupcev, ki jim prodajate na odprt račun. Pri Prvi kreditni zavarujete terjatve, ki nastanejo pri prodaji blaga in storitev doma ali v tujini.

    Zavarovanje krije komercialne rizike, kot so prekomerna zamuda plačil in primeri insolventnosti (stečaj, prisilna poravnava), ter nekomercialne ali politične rizike.

    Zavarovanje terjatev vključuje ocenitev bonitete kupcev, oceni sledi odločitev o višini zavarovalnega kritja za posameznega kupca. Zavarovanje terjatev vključuje tudi upravljanje teh: stalno spremljanje kupca in prilagajanje ustrezne višine limita. V primeru nastanka zavarovalnega primera vam izplačamo zavarovalnino.

  • Zakaj zavarovati terjatve? Kaj pridobimo?
    • Varovanje pred finančno izgubo zaradi neplačila,
    • povečanje vaših prihodkov in dobičkonosnosti,
    • izboljšana kreditna sposobnost vašega podjetja in s tem
    • lažji dostop do financiranja.

    Banka namreč prepozna koristi zavarovanja podjetja:

    • zmanjšanje tveganja,
    • povečanje prihodkov in dobičkonosnosti,
    • zmanjšanje stroškov preverjanja kupcev,
    • zagotavljanje visokega nivoja upravljanja tveganj ter posledično
    • izboljšanje vaše bonitete.

    Zavarovanje terjatev vam omogoča varno prodajo na odprt račun (odloženo plačilo) brez dodatnih varščin, ki bi jih sicer morali zagotoviti vaši kupci. V sklopu zavarovanja terjatev vam nudimo tudi pomoč pri reševanju težav s prekomernimi zamudami plačil (opomini, način izterjave ipd.) ter strokovno asistenco (pravni nasveti, informacije o posebnostih poslovanja različnih sektorjev na različnih trgih ipd.).

Kontakt

Davčna ulica 1 (južni vhod)
1000 Ljubljana

To prevent automated spam submissions leave this field empty.