Vam očitajo, da niste konkurenčni? Rastite zaščiteni pred tveganji | Prva kreditna zavarovalnica

Vam očitajo, da niste konkurenčni? Rastite zaščiteni pred tveganji

Morda potrebujete le nekoliko več samozavesti pri povečanju prodaje. Tudi najboljša proizvodna in storitvena podjetja vedo, da se morajo kljub kakovostnim obstoječim kupcem širiti, da bi ohranjala raven konkurenčnosti. Čeprav se za gospodarstvo vsekakor kažejo vse boljši časi, to ne pomeni, da bo podjetje doživelo povečanje prodaje in prevzem vodilne pozicije na trgu čez noč. Zasičeni trgi in cenovni pritisk, predvsem na evropskem trgu, so ključni razlogi za širjenje prodajne mreže. Tveganja pri sklepanju novih poslov z nepoznanimi kupci vsekakor niso zanemarljiva, vendar jih lahko učinkovito omejimo, če se premišljeno lotimo zadeve.

Osvajanje novih trgov ni zgodba za enega igralca, temveč za ekipno sodelovanje tistih, ki so pripravljeni trdo delati za doseganje zastavljenih ciljev. Pridobivanje posla, zlasti v tujini, zahteva znanje, veščine in spretnosti pri pogajanju, hkrati pa dobro poznavanje trga in kupca. Praviloma je v prednosti tisti ponudnik, ki ponuja najugodnejšo kombinacijo kakovostnega produkta, dovoljšnih kapacitet in zanimivih plačilnih pogojev. Prav ti pa se največkrat izkažejo za problematične, predvsem v primerih, ko proizvajalec in kupec še nista zgradila medsebojnega zaupanja. Če kupec nenadoma postane nelikviden, bo škodo utrpel tisti, ki ga kreditira. V tem primeru je to podjetje, ki želi povečati svojo prodajo in zato ponudi oziroma pristane na odlog plačila.

Ali res lahko zaupamo novemu kupcu?

Pridobivanje pravih in kakovostnih informacij o kupcu je brez ustreznih orodij precej oteženo, sploh če gre za tujega kupca, zato ni nič čudnega, da se mnoga podjetja vsak dan ubadajo z neplačanimi računi zaradi nepredvidljivih stečajev in podobnih situacij.

Kreditiranje kupca je praktično nujno za ohranjanje konkurenčnosti, zato ni pričakovati, da bo kateri koli od resnih naročnikov sprejel drugačne plačilne pogoje. Žal ta ustaljena praksa večkrat zahteva visoko ceno – za večino slovenskih podjetij je plačilna nedisciplina ena najbolj ogrožajočih težav. Glede na to, da je premoženje v terjatvah do kupcev praviloma izredno pomembno, saj navadno predstavlja nekje med 35 % in 40 % celotnega premoženja, je upravljanje terjatev ena izmed ključnih zadev pri vlaganju v razvoj in povečanje prodaje.

Zavarovanje terjatev je bistveno cenejše od tveganja neplačila

Na trgu je na voljo več finančnih instrumentov, s katerimi si podjetje lahko pomaga pri povečanju prodaje in sklepanju novih poslov, tako na domačem kot na tujem trgu. Čeprav se vodstvo podjetja zaveda, da je pridobivanje novih partnerjev ključno, mora v vsakem primeru ohranjati učinkovit denarni tok in predvideti zmogljivost kapacitet. Ko kupca še ne poznamo dovolj in se ta morda celo nahaja v geografsko in kulturno oddaljeni državi, težko sprejmemo odločitev o ugodnih plačilnih pogojih.

Tveganje pri prodaji z odlogom plačila, še posebej pri kupcih iz tujine, lahko učinkovito zmanjšate tako, da zavarujete terjatve. To pomeni, da ste vedno lahko mirni: v primeru, da kupec ne plača računov ali kakor koli drugače ne izpolnjuje pogodbenih obveznosti, ste upravičeni do izplačila nadomestila škode.

V vsakem primeru prejmete denar, ki vam pripada: ne glede na to, ali gre kupec v stečaj ali preprosto predolgo zamuja s plačilom in vam s tem povzroči gospodarsko škodo. Za zaščito celotne prodaje ali posameznega posla plačujete ustrezno zavarovalno premijo, s tem pa poleg učinkovite zaščite pridobite dodatne prednosti, ki vas postavijo še dlje pred konkurenco:

  • hitreje pridobivate nove kupce, saj vam ni treba zahtevati bančnih garancij ali drugih tipov zavarovanj,
  • izognete se neprijetnim pravnim postopkom v tujih državah, kjer je pravna varnost slabša,
  • kreditna zavarovalnica vam nudi strokovno asistenco, ki vključuje informacije o posebnosti poslovanja različnih sektorjev, bonitetne ocene kupcev, pravne nasvete, pomoč pri reševanju težav s plačili in izterjavi,
  • izboljšate svojo bonitetno oceno, pridobite več kredibilnosti in večje možnosti za najem posojila pri kreditodajalcih,
  • znatno izboljšate prodajne rezultate in začnete aktivno dosegati zadane poslovne cilje.

Prava informacija je vredna več kot 100 novic

Prave informacije in koristni nasveti lahko pomembno vplivajo na razvoj vašega poslovanja. Bodite vedno na tekočem. Brezplačno se vpišite med prejemnike spletnih novic in prvi boste izvedeli o novostih, zanimivostih in o dogajanju na trgu.

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
CAPTCHA

To vprašanje je namenjeno preizkusu, ali ste uporabnik ali robot.

6 + 0 =
Rešite to enostavno matematično nalogo. Npr. za 1+3 vnesite 4.

Pogosta vprašanja

  • Kaj vključuje storitev zavarovanja terjatev?

    Storitev zavarovanja terjatev krije rizik neplačila kupcev, ki jim prodajate na odprt račun. Pri Prvi kreditni zavarujete terjatve, ki nastanejo pri prodaji blaga in storitev doma ali v tujini.

    Zavarovanje krije komercialne rizike, kot so prekomerna zamuda plačil in primeri insolventnosti (stečaj, prisilna poravnava), ter nekomercialne ali politične rizike.

    Zavarovanje terjatev vključuje ocenitev bonitete kupcev, oceni sledi odločitev o višini zavarovalnega kritja za posameznega kupca. Zavarovanje terjatev vključuje tudi upravljanje teh: stalno spremljanje kupca in prilagajanje ustrezne višine limita. V primeru nastanka zavarovalnega primera vam izplačamo zavarovalnino.

  • Zakaj zavarovati terjatve? Kaj pridobimo?
    • Varovanje pred finančno izgubo zaradi neplačila,
    • povečanje vaših prihodkov in dobičkonosnosti,
    • izboljšana kreditna sposobnost vašega podjetja in s tem
    • lažji dostop do financiranja.

    Banka namreč prepozna koristi zavarovanja podjetja:

    • zmanjšanje tveganja,
    • povečanje prihodkov in dobičkonosnosti,
    • zmanjšanje stroškov preverjanja kupcev,
    • zagotavljanje visokega nivoja upravljanja tveganj ter posledično
    • izboljšanje vaše bonitete.

    Zavarovanje terjatev vam omogoča varno prodajo na odprt račun (odloženo plačilo) brez dodatnih varščin, ki bi jih sicer morali zagotoviti vaši kupci. V sklopu zavarovanja terjatev vam nudimo tudi pomoč pri reševanju težav s prekomernimi zamudami plačil (opomini, način izterjave ipd.) ter strokovno asistenco (pravni nasveti, informacije o posebnostih poslovanja različnih sektorjev na različnih trgih ipd.).

Kontakt

Davčna ulica 1 (južni vhod)
1000 Ljubljana

To prevent automated spam submissions leave this field empty.